Ravenger Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Kan man få virus av Cursegaming addons? om nån av er fått det så vill jag inte ladda ner ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) Nej, det får man inte. Redigerat 26 December 2006 av Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 hurra! :D då ska jag nog testa ladda ner :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 ja gör du d, tror inte där e nårra virus:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Man kan ju aldrig garantera att det inte finns virus i filer, så virus sök filen innan du något annat. kolla även in mig guide i pc foeumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Det är inga virus i filerna på curse gaming ..tror du inte dom virus söker dom själva innan de lägger upp dom ? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag har laddat ner fullt med addons från det.. Ingen ide att vara orolig för virus i deras filer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg