Filiandor Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Skrivet 3 Juli 2006 Jag undrar ifall man måste ha körkort till en mini chopper 49cc?? Tacksam för svar. Kan lägga upp en bild på den jag tänkte köpa. Citera
Filiandor Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2006 jo jag vet visst ärm den men jag tror inte man behöver nått kort till den. Citera
Megaklumpen Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Skrivet 3 Juli 2006 Man får inte köra sånna på allmän väg har jag för mig! Citera
Filiandor Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2006 skit. vad tråkigt kom faktiskt just tänka på ifall man fick köra på almäna vägar med den. aja sånt är livet. Citera
Megaklumpen Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Skrivet 3 Juli 2006 Min polare har en sånn, å polisen stoppa han när han körde den på allmän väg, så ja tror inte man får köra me den på allmän väg XD Citera
Filiandor Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2006 men vet ni nån anna bra moppe?? behöver inte vara en chopper. den ska vara uner 3000.kr behöver inte vara en ny Citera
Burken Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) Inga av dom så kallade "Mini-motor" får köras på allman väg, knappt på något annat ställe heller. Och om du funderar på en riktig moped borde du tänka om lite 3000:- räcker inte till en moppe, knappt till en en beganad heller. Om du har tur kan du få tag i en ganska trasig moped som du måste köpa nya saker till och fixa en massa på för dryga 4000:- (Köpte min för 3700:- . Men min farsa har köpt nya delar etc, så nu är den som ny och går fint som f'an) Redigerat 3 Juli 2006 av Burken bj Citera
Filiandor Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2006 Har hittat en cool honda för 4500.kr Ny cylinder+kolv (70cc) Ny ljuddämpare Lättstartad jag tycker att det är ett bra pris. vad tycker ni? Citera
Burken Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Skrivet 3 Juli 2006 Kanske inte är den fräckaste moppen på marknaden, men den ser ju ut att vara i fint skick. Priset: njaa, hyffsat antar jag. Det bästa är väll att ju åker ditt och provkör den. (Man vet ju aldrig) Har den fotväxel får man träna lite, faktiskt ganska svårt. (har det själv) Fast...Allt är egentligen upp till dig. Citera
Filiandor Skrivet 4 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2006 får väll åka och testa den innan jag köper den. om jag blir nöjd så får jag väll köpa den på en gång när jag är där. tänkte bara skaffa en moppe som går hyfsat bra till jag blir 16 och tar lätt MC kort iställe. Citera
Fredrik89 Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Skrivet 4 Juli 2006 Joo ni har helt rätt om den där minichopper helt olaglig o köra på allmän väg, men du får ju också tänka på att eftersom moppen är trimmad så är den lika laglig som en minichopper. Så det ja tycker är att du köper choppern iallfall, jag ska själv köpa en fiddy o använda som moppe ungefär. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.