Hoppa till innehåll

Semifinalen

Gäst Dark_Zebra

Rekommendera inlägg

Gäst Dark_Zebra

Hur blir Semifinalen?Jag tror så här i alla fall:

Tyskland - Italien 2-1

Portugal - Frankrike 0-1

Hur tror ni?Gör gärna en lista ni också!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Portugal har med tur tagit sig genom VM så länge, dock så tror jag att Frankrike kommer att ruinera deras VM-Final plats. Resultat: Portugal 1 - 2 Frankrike.

Tyskland har spelat en väldigt rolig fotboll i detta VM och har tagit sig till avancemang utan något vidare svårigheter. Resultat: Tyskland 2 - 1 Italien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Portugal har med tur tagit sig genom VM så länge, dock så tror jag att Frankrike kommer att ruinera deras VM-Final plats. Resultat: Portugal 1 - 2 Frankrike.

Tyskland har spelat en väldigt rolig fotboll i detta VM och har tagit sig till avancemang utan något vidare svårigheter. Resultat: Tyskland 2 - 1 Italien.

lol, Frankrike har med tur tagit sig vidare,inte Portugal, fantasilöst spel av Frankrike e vad jag skulle vilja kalla det. Frankrike-Portugal 1-3

Tyskland har däremot spelat väldigt bra men mot Italien har dom ingen chans.

Tyskland-Italien 1-4

Redigerat av One Piece
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur spelade Portugal mot Holland? De spelade på gränsen till godkänt då hela matchen var ett enda stort kaos.

Hur spelade Portugal mot England? De hade tur att Engelsmännen inte gjorde något mål då de producerade chanser efter varandra.

I gruppspelet däremot spelade de bra mot Mexico vilket var det enda motståndet som verkligen kunde hota avancemang-platsen.

Frankrike däremot, har spelat bra i gruppspelet men ändå inte så bra som jag förväntat mig.

Dock så spelade de en bra match mot Spanien och en superb match mot världslaget Brasilien.

Efter att fransoserna kammat hem segern mot de regerande världsmästarna Brasilien så luktar det VM-final på långt håll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mot England ägde Portugal. Frankrike sög i gruppspelet, men mot Brasilien o Spanien har dom varit bra, ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte riktigt hur pass bra syn du har för nuvarande, men mitt råd är att besöka optikern.

Om du verkligen tyckte att Portugal "ägde" mot engelsmännen så bör du följa rådet ovan, då England spelade dubbelt så bra fotboll än vad portugiserna uträttade under hela matchen.

England skapade chanser efter chanser men att turen emot sig vilket resulterade misslyckade målchanser.

Att Portugal sedan vann på straffar förväntade jag mig, då de har mer rutinerade spelare vad gäller straffsparkar samt spelare som är duktigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Frankrike kommer att vinnna, speciellt mot ett lag som Portugual. De har rutinen och de håller en hög världsklass. Frankrike är på uppgång, Portugual spelade inte speciellt bra mot Holland. Frankrike hade en dålig start i gruppspelet, men de är på gång nu...

Frankrike kommer att vinna, speciellt mot ett lag som Portugal. De har rutinen och de håller en hög världsklass. Frankrike är på uppgång, Portugal spelade inte speciellt bra mot Holland. Frankrike hade en dålig start i gruppspelet, men de är på gång nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...