Dolphin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Play Station 3 har inte överraskad mig, inte övertygat heller. Någon som kommer att köppa denna jättedyra Konsol egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Jag kommer kanske köpa den, men kommer dock vänta tills priset sänks, skulle aldrig betala 4000-5000 kronor för den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Sony’s konsol Playstation 3 verkade inte bättre än de andra konsolerna som visades upp vid E3-mässan. De är ändå lite väl konstigt att den framställs så mycket sämre än de andra. Kommer inte ihåg några positiva saker om PlayStation 3 ens. Men jag minns i princip allt om Wii. Det blir nog ingen succé för Sony den här gången, men man vet aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Om priset sänks köper jag den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Då ska jag också köpa den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex_8_ Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 nä denna gången går det nog inte för sony eftersom wii kommer va 2000-4000 kr billigare.Folk köper nog wii istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Tänker inte köpa den, kanske inte ens hade köpt den även om den varit billig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Ska köpa den när den är billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Jag tror att Sony kommer bli tvingade att sänka priset på PS3 då många inte har råd med konsollen. Redigerat 5 Juli 2006 av Ganon20000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag kommer inte att köpa den förutom om den blir gratis eller väldigt billig, Wii är både billigt & kul innan ni köper ps3: den har ingen Rumble -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Vad är Rumble om jag får fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 att kontrollen skakar när man te.x blir träffad av ett skot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg