ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Aha, du menar vibration? - Ja, visst är det synd att de tagit bort den funktionen från PS3, verkligen. =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Att de tog bort den funktionen var inte bra, det är ju en av de bättre funktionerna tycker jag. Sony kommer att sänka priset men det lär knappast bli billigare att köpa PlayStatio 3 än Wii. Det tror jag Sony kommer att förlora på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) Inte nog med att PS3 är dyr, det kommer inte några bra spel till den heller enligt mig. Både Microsoft och Sony har hyllat Wii så man kan säga att Wii är klar favorit i spelvärlden. =) Redigerat 7 Juli 2006 av Ganon20000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jag ska köpa ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 innan ni köper ps3: den har ingen Rumble -.- Har alltid tyckt att rumble pack varit lite jobbigt, så det är nog inget större problem för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Men man kan stänga av det på de flesta spelen. Jag har iallafall bestämt mig: Köp INTE PS3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Sony sa att rörelse känslig & rumble inte passar ihop (jo, ps3 har en gyro-grej, stulet från Wii) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jasså Sony har gjort en rörelsekänslig kontroll? Det var f*n i mig på tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 ska köpa den när den blir billigare betalar aldrig 4000 kr för den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Då borde du inte betala 6000 heller eftersom det är vad den kommer att kosta från början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jasså Sony har gjort en rörelsekänslig kontroll? Det var f*n i mig på tiden. Finns en sidan tidigare till PS1, som inte blev någon vidare succé då den vart rund! Jag ska självklart köpa PS3 när ja får Pengar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) Priset är inte den ända nackdelen med PS3. Om man jämför dess prestanda med Wii eller 360 framstår Playstation 3 som rena loppmarknadsvaran. Redigerat 10 Oktober 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg