Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Han har väl fota den och lagt den på dartorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 hur cycklar man på såna där vita konstigabroar som man måste ha cyckel på? hur kommer man över? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jag har skrivit det i den nya tråden du gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 (redigerat) Ja,mitt är mellan Fortree och Lilcove City,där inne brukar jag gå berserk,och då blir mamma arg. Redigerat 28 Juli 2006 av Tomatketchup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 vadå blir mamma arg? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Man vet aldrig vad Tomatketchup hittar på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 hehe.. men vet ni var det finns att köpa mer saker till sin secret base? man kan köpa grejjer i slateports marknad, 5 våningen i lilycoves köpcenter och byta battle points mot saker i battle frontier.. vet ni om det finns mer ställen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Flower Shop som ligger söder om Rustboro City. I Fortree City kan man köpa trä möbler. Redigerat 10 Augusti 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Här är min Base Ruby och Emerald exakt likadana och i samma träd fast olika sidor. Min Base Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Hur har du fått Rhydon Dollet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Köpt på Lillycove Marknaden som kommer på taket av Dept.Store ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Jaha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg