Pulpen Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Det enda ni unger ser är filmer som The Fast And The Furious. Ingen smak alls. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 @Pulpen: Jag kollar inte på de för de är riktigt dåliga. =/ Fler rekommmenderade komedifilmer: Hör upp, blindstyre! Hot Shots Hot Shots 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Illern Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Terror Firmer, du kommer flabba ihjäl dig, när jag såg den flabbade man minst 1gång varje 20sek. en annan rolig är Freddy got fingered... båda två kommer du flabba sönder, men terror firmer e nog bäst...roligaste filmen jag någonsin sätt! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Den enda bra filmen i den slags komedin är Nakna Pistolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.