NightMaker Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Skrivet 4 Juli 2006 hur kommer man till han har sökt överallt alltså man möter hn ju efter jump guardian... kan någon bärreta hur man öppnar porten till han??? :blink:
Dark_samus Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Skrivet 4 Juli 2006 finns inge portal till han ;) du har nog läst för många guides........man möter han i pirat basen (i öken stället kommer inte ihåg va den heter) du kommer möta han medans du kommer fram i spelet :)
NightMaker Skrivet 4 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2006 där dom använder laser kanornerna eller?? hur får man fram dark_samus då?
Dark_samus Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Skrivet 5 Juli 2006 mmm du ska förstöra kanonerna och fortsätta in i basen.....där inne finns en portal som du aktivierar genom att scanna (eftersom du har varken dark lr light beam) och där inne fortsätter du tills du kommer tillbaka till basen och fortsätter till du kommer till en rum med phason behållare o du år ner där o möter dark samus... som jag sa man kan inte göra att dark samus komer till dig utan du kommer möta den när du kommer fram i spelet :rolleyes: .......så de e bara o fortsätta
Dark_samus Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Skrivet 7 Juli 2006 ps. när du klarat dark samus får du dark beam
NightMaker Skrivet 7 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2006 vet det men hur kommer man till nästa boss letar some n tok är i agonwastes där man måtte den stora larven nästan i början..
Dark_samus Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 hehe.......nu när du har dark beam så ska du leta efter light beam(så att du kan resa till dark agon wastes o tillbaka hur mkt du vill, tror light beam finns där) o hitta alla 3 nycklar i dark agon wastes, sen ska du gå till Dark agon wastes Temple och lägga alla nycklar på plats så komer du till bossen :medieval:
NightMaker Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2006 tack =) vart ska jag nu? Sry för att jag är så fråg vis :)
Dark_samus Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Skrivet 13 Juli 2006 tack =) vart ska jag nu? Sry för att jag är så fråg vis :) hmm........var e du??
NightMaker Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 13 Juli 2006 letar efter en gång till stället där man hittar grappel beam hur kommer jag dit?
Dark Link Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Skrivet 14 Juli 2006 Du måste vara i Dark World och ha Power Bomb tror jag...
Rekommendera inlägg