MahL Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 vi har dvärgen: halvbra rustining, battleaxe, leather helmet, padded leather gloves. atackerar direkt. Alven: halvbra rustning, masterwork staff, paddedn leather helmet, leather gloves. står och skjuter magi vi är i Sewers level 2 eller 3, och har precic mött en arme av gröna blobbar som äter(?) dvärgen, och han dör direkt. alven står och skjuter magic missiles och går sen till sparpunkten och återupplivar dvärgen. med alven så ska ni ha eldhänderna för det tar mycket mer liv på dem, men det tar mer mana så om ni kör 2 så dvärgen ska vara bra på närkamper och alven ska ha bra magier det är bara ett tips som jag och en kompis gjorde och då gick det kit bra för oss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 vi kör multiplayer, så det går ganska bra. Vet du möjligen vad det är för alternativ på fuskmenyerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 vi kör multiplayer, så det går ganska bra. Vet du möjligen vad det är för alternativ på fuskmenyerna? nej det gör jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 vet du hur jag ska göra? min jobbiga låtsaspappa bara tjatar om att vi måste fortsätta ner i kloakerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 vet du hur jag ska göra? min jobbiga låtsaspappa bara tjatar om att vi måste fortsätta ner i kloakerna. Ni ska forsätta och sen kommer ni ner till något annat det är as långt tills bossen kommer så ni får spela ett tag till innan ni klarar av första värden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 kan du förklara litet mer? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 kan du förklara litet mer? :?: om ni är på level 2 så ska ni ner ca 4 våningar till, men det är bara en vånging som är kloak, men efter det så kommer det ett ställe som heter Crypt och då ska man gå så långt ner det bara går sen kommer ni till en orb som ni ska ha sönder som är ganska svår, men innan ni kommr dit så får ni ett bra vapen så använd det skriv igen när du behöver mer hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 hur långt är spelet? är det bara kloakerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 hur långt är spelet? är det bara kloakerna? nej det är det inte, men om du vill något mer så får du ta det på PM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg