DOG_Cool Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Tjenare jag är tillbaka jag har varit på Norra öland men kom hem i går och jag har gjort en låt den är inte färdig men ni kan få ett smakprov! :cool: Kom Ihåg Jag Använder Qunic Det Bästa MusikProgrammet Någonsin! En Färdig Låt Varsogod! Tjenare jag är tillbaka jag har varit på Norra öland men kom hem i går och jag har gjort en låt den är inte färdig men ni kan få ett smakprov! :cool: Kom Ihåg Jag Använder Qunic Det Bästa MusikProgrammet Någonsin! En Färdig Låt Varsogod! Kontakta mig på MSN: [email protected]om du vill ha en låt elr vart man kan köpa Qunic elr så gör jag dig en låt efter det du önskar...... elr om du vill göra vapen till garry's mod 9 Ses Så länge :D Redigerat 30 Juli 2006 av DOG_Cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Ok, jag har hört mycket om garrys mod men jag har aldrig fått ett riktigt svar om vad det är. Och, var får man det ifrån? enskilt lr från hl2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Du kan ladda ner det från http://gmod.garry.tv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) tack men man måste ha hl2?.. Redigerat 30 Juli 2006 av Xiler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 MEN OMG!!! DU HAR REDAN FRÅGAT DET HÄR OCH FÅTT ETT SVAR!! E DU SÅ TRÖG FATTAD?? :angry: http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=65586&hl=gmod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 31 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 MEN OMG!!! DU HAR REDAN FRÅGAT DET HÄR OCH FÅTT ETT SVAR!! E DU SÅ TRÖG FATTAD?? :angry: http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=65586&hl=gmod Är Det Någon som kan tänka spela gmod med mig då adda richierick240 på steam friends sen snackar vi mer på msn och min msn är [email protected].... :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 men är Gmod som Hammer, man gör banor(och coola filmer) eller är det något hellt annat? och är det en mod godkänd av valve? ska nog ladda ned det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 31 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 men är Gmod som Hammer, man gör banor(och coola filmer) eller är det något hellt annat? och är det en mod godkänd av valve? ska nog ladda ned det vad jag vet så gör man bara bannor i hammer men det finns ju även andra är som hammer och enklare.... ialllafall ses senare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Med useble door mod hur sätter man knappar så att man bara klickar för att öpna dören/dörrarna?????? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Med useble door mod hur sätter man knappar så att man bara klickar för att öpna dören/dörrarna?????? :huh: <{POST_SNAPBACK}> [/quote Du Får välja typ en drick automat sikta på drick auto maten och tryck button 1 sen siktar du på dörren och trycker på dörr 1 sen tryck e på dricke automaten så ska dörren öppnas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 :cool: ! tack för hjälpen!!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 :cool: ! tack för hjälpen!!! :student: Varsogod! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg