Zantera Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag har en fråga angående Wc3 och FT. Ibörjan får man ju +10 i guld från guldgruvan. Men sen när jag kollar får jag bara +7. Och lite senare bara +4. Vad beror det på? Tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Tror det är för gruvan börjar ta slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Det är väl beroende på hur ditt upkeep ser ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Det är väl beroende på hur ditt upkeep ser ut? det är exakt vad det beror på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Det är väl beroende på hur ditt upkeep ser ut? Så om man har högsta uppgraderingen drar man in mindre guld lr ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Det beror på att du har för hög uppkeep (du har för många gubbar) Ju mer kött gubbarna använder desto mindre guild får du. Håll muspekaren på stället i övre högra hörnet dör det står antingen No upkeep,small upkeep (tror jag) och high upkeep där står det hur mycket pengar dufår inn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Det beror på att du har för hög uppkeep (du har för många gubbar) Ju mer kött gubbarna använder desto mindre guild får du. Håll muspekaren på stället i övre högra hörnet dör det står antingen No upkeep,small upkeep (tror jag) och high upkeep där står det hur mycket pengar dufår inn Okej, tack! Blandade ihop Keep och Upkeep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg