BuckeN Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Har ni hört att Halo 3 blir den sista i halo serien.. vad händer sen vad kommer microsoft satsa på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Har ni hört att Halo 3 blir den sista i halo serien.. vad händer sen vad kommer microsoft satsa på ? Bungie har inte medgett något sådant rykte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 jag läste det i "super play" ( speltidning ) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 har den en hemsida?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Att Halo 3 blir det sista spelet tvivlar jag starkt på, då både M$ och Bunige tjänat ihop otroligt mycket på föregångarna och kommer förhoppningsvis att fortsätta samma trend med uppföljaren. Därför så tvivlar jag som sagt starkt på att Halo 3 är den sista i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 okey det märks eller hur :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 vadå märks?? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 har den en hemsida?? http://www.superplay.se/ men dom skriver inte så mycket på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Tror att Halo 3 kanske är den sista i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 det kanske är slutet på trilogin, men dom kommer nog inte lägga ner hela Halo projektet, dom kanske gör en prolog en epilog mm och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Längtar till Halo 3^^ undra när det släpps...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Jag lite inte på urusla Superplay. Halo 4 kommer lätt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.