Dezen Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Slutet på trilogin jah, men sen kommer det säkert en trilogi till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Tror att Halo 3 blir den sista. Till slut blir det ju bara samma sak. Jag vill inte att det ska komma en Halo 4 det kommer att förstöra allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 instämmer filiandor... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eric17 Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag vet att Halo 3 kommer bli den sista, för på min 360 har jag en film där dom interjuvar dom som gör Halo. Och dom säger att dom vill att Halo 3 ska vara den sita i en Halo treologi. (jag tror inte dom som gör Halo juger.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 klart som f*n att det kommer fler Halo spel efter del 3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 det kommer nog ut när halo 3 kommer och då får man se om de blir fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Det kan man ju få se, om man förstör alla Halos så är det ju sista, annars så kommer det en till, ganska enkelt att räkna ut :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Halo3 blir det sista i triologin, men det kommer fler Halo spel. tex Halo wars, ladda ner trailern på marketplace och titta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Men det kommer komma ett strategi spel på Halo :P Halo Wars kommer det heta! http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=3260 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 ser toppen ut :wub: men halo 3 blir (vad jag tror) det sista i själva "trilogin" men jag tror att det kommer att komma fler spel om Halo... Kanske ett Halo spel endast till multiplayer läge skulle ju vara kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jo, det skulle va kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eric17 Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 halo wars verkar sk*t grymt jag har läst på deras hemmsida att det utsplerar sig före det första halo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.