BuckeN Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag spelar på min elgitarr. jag har gått på gitarr kurs i ett halvår men jag kan ganska mycket själv och spelar nästan varje dag. jag har rerdan lärt mig spela nästan 3 minuter på metallicas låt Nothing else matters * skryt * :) är det någon mer än jag som spelar gitarr ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Spelar! :D Kan hela. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 diggar du också metallica :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Spelar också. Dock spelar ja akustisk giarr =/ Kan typ nada kända låtar, dock håller jag på att lära mig ett par mewlåtar, fast de är nog inte kända heller =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Jag spelar, fast ändå inte. Ibland får jag jätteryck och vill lära mig, sen går det för trögt så då försvinner gitarren iväg... Suger verkligen på det, men ska lära mig en massa ackord så att jag kan spela sen. Kan inga låtar än... :\ Orkar inte gå på någon gitarrkurs heller. Vill lära mig själv ^^ Spelar på en akustisk jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Nja, jag är mest inriktad på modern och VÄLDIGT gammal musik. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Nej jag spelar inte gitarr, har dock provat på musiklektionerna och spelat lite. Det är jättesvårt och nästan omöjligt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag spelar, fast ändå inte. Ibland får jag jätteryck och vill lära mig, sen går det för trögt så då försvinner gitarren iväg... Suger verkligen på det, men ska lära mig en massa ackord så att jag kan spela sen. Kan inga låtar än... :\ Orkar inte gå på någon gitarrkurs heller. Vill lära mig själv ^^ Spelar på en akustisk jag... Exakt samma här! Pallar inte ta lektioner, men min syrra hjälper mig lite ibland^^ Har också en akustisk, en Fender Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag spelar, kan Imperial Mach, Barin Stew, Jönsson ligan (lol) och några fler. Fast det betyder inte att det låter bra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Jag spelar har spelat i 4a och ett halvtår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Har jag sagt att jag är väldigt bra på att spela sterio med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.