Anderlecht91 Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Har sökt lite på om fifa 07 men de e väldigt dålig info. Så jag undrar om nån vet när de släpps och om de finns lite nya saker i karriärläget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 FIFA 07 har jag med sökt efter lite, men jag antar att det dröjer med infon, det är långt till år 2007. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) Men dom släpper den väl i år iallafall någon gång under hösten i år eller :huh: Redigerat 9 Juli 2006 av 50Cent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 alla fifa, nhl, nba osv har släpts 1-2 månader innan nästa år. så fifa 07 kommer nog släppas i november tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderlecht91 Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 alla fifa, nhl, nba osv har släpts 1-2 månader innan nästa år. så fifa 07 kommer nog släppas i november tror jag fifa och nhl brukar släppas i slutet av september/blörjan av oktober Förresten om man kör karriärläge med Juventus i Serie B, startar man då med minus 30 poäng? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 jag tror dom släpper det innan 2007, brukar vara sa med spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg