Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Jag tror i alla fall så här :) : Frankrike - Italien 2-1 Portugal - Tyskland 1-2 Hur tror ni :huh: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Italien vinner GULD!!! :meddum: :bah: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Frankrike - Italien 2-2 (avgörs på straffar där Henry är iskall och lägger upp den i nätaket) Tyskland - Portugal 1-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Frankrike - Italien 2-1 Tyskland - Portugal 2-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Frankrike - Italien 2-0 Tyskland - Portugal 1-1 (2-1 e.förl) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Italien - Frankrike 1 - 0 Portugal - Tyskland 2 - 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 2-0 till Italien-Frankrike. Portugal-Tyskland 1-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 2-0 till Italien-Frankrike. Portugal-Tyskland 1-0 frankrike-italien 0-0 strafar:5-4 portugal-tyskland 0-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Varför citera mitt inlägg? Får jag inte säga vad jag tror om matchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) Italien 1 - 2 Frankrike. (1-1 efter fulltid, men sedan så gör Henry mål på andra förlängningshalvleken). Tyskland 2 - 1 Portugal. Redigerat 6 Juli 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Varför citera mitt inlägg? Får jag inte säga vad jag tror om matchen? han kanske inte vet hur man gör snabbsvar eller nått jag tror så här: frankrike-italien 2-1 tyskland-portugal 0-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) Tyskland kommer bli tråkade om de förlorar mot Portugal. Men de vinner med 2-1. Frankrike vinner finalen Zidane kommer avgöra.... Han är het och det är hans sista prestation i landslaget. 3-1, Högoddsare.... Redigerat 7 Juli 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.