Subzero Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Jag har sett Dirty Sanchez för SISTA gången. Under ett intervju-program så fick jag reda på att exakt ALLT är bara manus... Alltså när dom får ont, är det bara på låtsas! Eller när dom skrattar så blir dom tillsagda att göra det! Dom här killarna är inte ens polare på riktigt! Många av er kanske har sett avsnittet dom håller på med kaktusar och ni har säkert sett när nån av dom kastar en kaktus i Ponchos anskite! Han blir ju skit förbannad men det är bara fejk! Efter scenen så är dom typ vänner... Bojkotta skiten!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) jag vart så j*vla besviken när dom berättade det :( det var jävligt "dirty" att lura folk sådär!!! :angry: Redigerat 6 Juli 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) Jag blev faktiskt positivt överaskad, trodde först att dem var helt dumma i huvudet men icke. Redigerat 6 Juli 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Visste redan att det var manus, men spelar roll, det är ju roligt ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Huvudsaken är väl trots allt som G2 säger att det är roligt och att man skrattar åt det? Det är bara bra om de inte skadar sig allvarligt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Precis, det är ju roligare än till exempel Wildboyz för i Dirty Sanchéz slår de sig som in i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Det är manus, men dom får ju ont på riktigt såklart. Dom kanske överdriver med skratten och skriken, men ont får dom ändå. Det är det som är kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 men grattis!! De ser man ju att de bara e manus!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Vem bryr sig om dom inte gör det på ricktigt det är ju ändå roligt tycker jag!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Gillar inte DIrty Sanchez ändå :P Men tycker det är kasst att det är fejk :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Heh, det där avsnittet som "avslöjar allt" är Manus det också. det är inte alls så det går till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Heh, det där avsnittet som "avslöjar allt" är Manus det också. det är inte alls så det går till. Vad menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.