Gäst Szellerie Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Har Playstation 2 Nintendo DS Gamecube Gameboy Advance Playstation 1 Super Nintendo NES Nintendo 64 Hade Xbox Gameboy Color Och sen får jag Wii innan 1 Februari. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Har Super Nintendo PSone PS2 Gameboy advanced Hade --- --- --- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Xbox Ps1 Nintendo Ds Gameboy Color Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
honung Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) Följande konsoller har jag: Nintendo 64 Detta är min absoluta favorit konsoll. Med speltitlar som The Legend of Zelda: Ocarina of Time, The Legend of Zelda: Majora's Mask och Super Mario 64 gör Nintendo 64:an till vad den är idag -älskad av mig. Gamecube I min mening är Gamecube inte lika bra som dom föregående stationära Nintendo konsollerna. Den har ändå ett bra urval av spel. Många av spelen är ju älskade av många. Som t.ex. Super Smash Bros. Mele, Mario Kart: Doubble Dash!!! och The Legend of Zelda: The Wind Waker. NES Kanske den mest klassiska Nintendo konsollen. Dom flesta spel intresserade har spelat på denna konsoll. Som för övrigt är den mest sålda stationära Nintendo konsollen. Spel som Super Mario Bros 3 och The Legend of Zelda har gjort NES till en minnesvärd konsoll. Nintendo DS DS är en kraftfull portabel Nintedo konsoll. Många har nog testat den. Med finesser som touch screen, två skärmar gör denna konsoll till den bästa portabla konsollen. Det kanske inte har kommit ut så många märkvärdiga spel, men några har det kommit ut, som Mario Kart DS, Castlevania: Dawn of Sorrw och Animal Crossing. Gameboy Advance SP Är väl inte så värst bra om man jämför med DS. Hade ett bra urval av spel, men nu har dem nästan slutat sälja spel till GBA, det är synd för vissa spel är ju riktig bra, som Final Fantasy I & II Dawn of Souls, The legend of Zelda: Minish Cap, The legend of Zelda: A Link To The Past samt Metroid: Zero mission. Xbox Har inte spelat så mycket på den. Men den har mycket bra grafik, samt att den har en inbyggd hårddisk. Dom stora spelen är Halo 1 & 2 samt Fable. Sammanfattning: Jag äger 6 konsoller, varav min favorit är Nintendo 64 :) Redigerat 11 Februari 2007 av Djungeldjuret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Jag har PC. Jag har haft PS och PS2. Jag kommer kanske få PS3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 (redigerat) Äger: Sega saturn Sega mega drive nes psp playstation 1 playstation 2 gameboy color Nintendo 64 Har ägt: Snes,amiga 500 Redigerat 21 Februari 2007 av Yantra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg