Mickeh Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Wow men eftersom detta e ´GC forumet så blir det SSBM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) SSBM och Tales Of Symphonia OffTopic: vilket spel är PSO?? :blink: Redigerat 8 Juli 2006 av Radical Panda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 ToS, låååångt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 SSBM och Tales Of Symphonia OffTopic: vilket spel är PSO?? :blink: PSO=Phantasy star online? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Tales of Symphonia lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Metriod Prime 2: Echose och Super Smash Bros Meele är minst en månad långa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 För min del är det nog Pokemon Gale of darknes. Man ska fånga o rena alla pokemon man fångade från skurkarna, man kan få alla Jotho starters via Mt. battle (h*s lång utmaning) o så kan man få Lucky egg, plus att man ska klara Orre coloseum. 1½-2 mån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 jag vet inte något spel som e långt men det kortaste spelet jag harkört på GC e Tony Hawk: Underground 2 det tycker jag iaf :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 SSBM är ett väldigt kort spel om man "bara" ska klara ut spelet, det är ju bara köra classic eller adventure en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Typ Tales of Symphonia ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 I livslängd så är Melee det längsta, haft det i 3 år(tror jag) och fortfarande inte tröttnat. Metroid Prime spelen är också långa, spel som ToS och PSO har jag inte spelat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 ssbm e det längsta det knäcker alla för man ska få alla gubbar och alla vapen för det fatas 1 vapen och det får man om man har 999 coins då kommer ur tropic masinen king boo man ska möta han om man viner så kommer en proffesor och tar honom sen får man honom på tropic och det sista vapnet men man måste shöra jätte många cllasic och adventure+allstar jag föredrar cllasic :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg