Larath Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 ssbm e det längsta det knäcker alla för man ska få alla gubbar och alla vapen för det fatas 1 vapen och det får man om man har 999 coins då kommer ur tropic masinen king boo man ska möta han om man viner så kommer en proffesor och tar honom sen får man honom på tropic och det sista vapnet men man måste shöra jätte många cllasic och adventure+allstar jag föredrar cllasic :) han har aldrig kommit för mig och jag har haft 999 coins jättelänge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Tales om symphonia e rätt långt=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 TOS är ett jäkligt långt spel det också men metriodär längre tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 ssbm e det längsta det knäcker alla för man ska få alla gubbar och alla vapen för det fatas 1 vapen och det får man om man har 999 coins då kommer ur tropic masinen king boo man ska möta han om man viner så kommer en proffesor och tar honom sen får man honom på tropic och det sista vapnet men man måste shöra jätte många cllasic och adventure+allstar jag föredrar cllasic :) läs på ett fusk av ssbm där står det att du ska göra nåt :) (har läst det själv :) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Tales of Symphonia :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) ssbm e det längsta det knäcker alla för man ska få alla gubbar och alla vapen för det fatas 1 vapen och det får man om man har 999 coins då kommer ur tropic masinen king boo man ska möta han om man viner så kommer en proffesor och tar honom sen får man honom på tropic och det sista vapnet men man måste shöra jätte många cllasic och adventure+allstar jag föredrar cllasic :) jo precis och sonic är en spelbar gubbe i ssbm utan GS och dylikt, jag har inte sett eller läst någon trolig människa ha den saken eller sett någon äkta bild. Redigerat 20 Juli 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 ssbm e det längsta det knäcker alla för man ska få alla gubbar och alla vapen för det fatas 1 vapen och det får man om man har 999 coins då kommer ur tropic masinen king boo man ska möta han om man viner så kommer en proffesor och tar honom sen får man honom på tropic och det sista vapnet men man måste shöra jätte många cllasic och adventure+allstar jag föredrar cllasic :) Lol Tror du på såna som försöker lura dig att göra saker i onördan :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Metroid Prime 2 är ganska svår . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Starfox Aventures blir långt om jag spelar det---- =)) Lika så TWW.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 ssbm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Ingen aning ;) Finns många långa spel däribland Tales of Symphonia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) (PC) Det längsta spelet som jag har spelat är The Elder Scrolls III: Morrowind. Nån som har spelat det ? EDIT: Tänkte inte på att jag var i GC-forumet... Men på GameCube är det Metroid-spelen. Redigerat 10 Augusti 2006 av medion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg