The_Ghost Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) Själv tycker jag att ska man spela WoW e RP ett måste. Men vad tycker du? Jag har också skrivit en guide i ämnet för dom som undrar vad det är http://forum.fuska.se/Rp_Guide-t69679.html Redigerat 7 Juli 2006 av Dark real Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Vet inte... vad e det för skillnad? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 7 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Läs guiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 jag gillar mest att köra på RPPvP, RP och PvE gillar inte för det är roligare att alltid vandra omkring i PvP läge för att när man kommer till ex hord terretory så vet man att man kan döda hjätte lätt och bli döda hjette lätt så man måste smygga hela tiden och vara försiktigt och de är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Själv tycker jag att ska man spela WoW e RP ett måste. Men vad tycker du? Jag har också skrivit en guide i ämnet för dom som undrar vad det är http://forum.fuska.se/Rp_Guide-t69679.html LOOOOL .. RP SUGER B*lle!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 LOOOOL .. DU SUGER B*lle!! Folk får väll för f*n tycka vad de vill! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) kopierar från rp-guide tråden.... "ändå är RP irriterande enligt mig, men jag har ju kört PvP-server till lvl 60.. så min lvl 34 warlock är på en RP server bara för att en kompis joinade den, och jag är FÖRBANNAT trött på att höra saker som "hello fellow traveller!" om man möts på en väg.. eller i städer där folk diskuterar skit hela tiden. female karaktärer som säkert tävlar i hemlighet vem som kan skriva /giggle mest gånger. eller som för mig "hello master gnome". visst, ibland kan RPn va kul men bara när man själv väljer att "vara med" och inte bli tvingad.. dessutom blir jag trött på alla som går sakta genom SW, antingen för att visa armorn eller bara "im not in a hurry" liksom BLAH!" Redigerat 7 Juli 2006 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 RP e bajs, kanske roligt någon gång ibland, men annars.. skit Så madda facking complicerat ibland :( Om inte mina kompisar skulle ta det så skulle jag ta någon annan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 jag har aldrig spelat RP, vill inte det heller, verkar inge kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Ja det kan vara väldigt Komplicerat ibland.. Det är därför det är kul ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 PVP FTW !!!!! eller normal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) LOOOOL .. DU SUGER B*lle!! Folk får väll för f*n tycka vad de vill! Just det så klaga inte på vad han skriver... Redigerat 9 Juli 2006 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg