Gäst Mujo Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Jo, om inte mina kompisar tog RP server skulle jag sloppa skiten helt. RP är så madda facking tråkigt. Bra guide annars. meh.. tycker du inte det är kul att RPa med mig =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 26 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jo, om inte mina kompisar tog RP server skulle jag sloppa skiten helt. RP är så madda facking tråkigt. Bra guide annars. Vilken server spelar ni på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) Borta Redigerat 18 April 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Defias Brotherhood Alliance = HI SIR! CAN I PLZ HAVE 1g!!!! PLZZ! Defias Broterhood Horde = Y1337 speaaak! xD Men defias brotherhood är den enda rp/pvp servern som är full så jag hade som inget val... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 (redigerat) Borta Redigerat 18 April 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Dark Real, anmäl din tråd och skriv att du vill ha klister till den. Jag tror säkert att en mod går med på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 29 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 ok jag gör väll det då förresten är detn någon som spelar på någon bra rp server jag och min kompis tänkte rolla night elf på någon rp server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Moonglade är det typ RP överallt på.. Spelar dock inte där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Jo, om inte mina kompisar tog RP server skulle jag sloppa skiten helt. RP är så madda facking tråkigt. Bra guide annars. han lirar på argent dawn, jag har en lv2 gnome warrior som jag rpar med (H) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcaon Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 (redigerat) Asså, folk som säger att rp suger säger det av en enkel anledning... Eftersom de suger på att Rpa själva. Ja ska skaffa WoW snart o göra en dvärg pirat, skaffa en besättning och segla på de sju haven. Så kort sagt, tack för en lysande guide... Redigerat 30 September 2006 av Arcaon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 själv är jag väl rätt bra på RP, men jag ser det mycket som ett tidsslöseri. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 RP är ibland kul... det är kul när man vill slappna av :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg