Ravenger Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) När jag ska starta en röstning så står det att endast inloggade medlemmar och fuskaVIP kan starta en omröstning! :( Redigerat 7 Juli 2006 av ║╔╗║╚╝║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Det är endast de i fuska.se's crew och de som är Fuska V.I.P som har tillgång till den funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) Du har ingen möjlighet att starta en omröstning. Endast de som har FuskaVIP, och moderatorerna så klart, kan skapa omröstningar. [Edit] Nämen va busigt, någon hann före mig. Redigerat 7 Juli 2006 av Escaflowne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) Ja det var väldigt busigt Escaflowne! För övrigt tycker jag att det är bra som det är, de som är moderatorer och dom som har köpt till förtjänar och har tillgång till lite extra. Om du vill starta en omröstning be en som kan det och be den personen skapa en omröstning. Antagligen så kostar inte den tjänsten 760 FM som omröstningskortet. Redigerat 7 Juli 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 omröstningskortet kostar 800 FM och 400 FM i fyndhörnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag är en Fuska V.I.P medlem så för mig kostar ett sådant kort 760 kronor bara. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 ja men du behöver ju inte köpa omröstningskort då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.