Pandora Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Hejsan efter all har frågat EFTER EXP SHARE för å träna Flera pokemon samtigtigt. GUL\RÖD\BLÅ Du ska ha samlat 50 pokemon gå till Profssor oak han ger dig EXP SHARE P.S om du vill träna endast en ta dom 4 pokemon och lägg in dom! Crystal Du ska ha fångat Röda Gryadios ska du till "Svarta" gubben som du pratar med i början!... där vid 3 tränare. ' Ruby/SF vete inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 måste man ha fångat red gyarados Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 måste man ha fångat red gyarados Öhh ja ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Det behöver man inte, man ska byta ett skal, som man hittar efter man klått/fångat red gyarados, mot EXP Share PS. det heter EXP All i gul, röd och blå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Det behöver man inte, man ska byta ett skal, som man hittar efter man klått/fångat red gyarados, mot EXP Share PS. det heter EXP All i gul, röd och blå alldeles rättps. själv tänkte jag också skriva att de hette exp all :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 i r/s måste man ha klarat ligan och sen gå till devon huset och prata med presidenten, jag brukar använda den, den e faktist bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qnott Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Jag fattar inte hur och när man ska använda expshare :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg