Quicksilver Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) Ja om det stämmer . Redigerat 7 Juli 2006 av Ph0EniX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Hm.. Då måste det vara nya Pokemon på fodralen? Jag trodde det bara var dom pokemon på Serebii som var nya, eller är det flera än dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Många fler än dom Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Okej. Så det är typ 150 nya Pokemon som det är typ på varje spel? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) typ >_< Tycker dom borde uppgradera Gold / Silver versionerna istället. Dom två var de bästa spelen i hela serien : / Redigerat 8 Juli 2006 av jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Det tycker jag med, precis som de gjorde med Red och Green. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Mm tycker jag med ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Dom kanske gör det sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) HUGE EDIT: Kolla Serebii.net och tar tillbaka det där jag skrev innan EDIT: Skrev hude istället för huge Redigerat 9 Juli 2006 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 ja det är dom nya två legendariska pokemonen som är med på förpackningen till diamond och pearl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 På DS. :blink: Nu måste man köpa DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Ja det är dom nya fodralen till Diamond/Pearl... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg