Corpsgrinder Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Är dett nån som har kollat på filmen Darkness Fall vilka tycker att den är läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 E det tandfen? som e mordisk?? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) E det tandfen? som e mordisk?? :ph34r: Mmm jag såg på den igår SPÄNNANDE Redigerat 8 Juli 2006 av #92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Fy på dig. Du är för ugna för sådana skrämmande filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Råkade slå över och se en bit av slutet, creepy. o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Gick den på TV? :o Vilken kanal och när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Den gick på TV6 igår, 21:00 tror jag den började. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Den var väl ganska bra men int den bästa skräckfilman jag har sett. Man blev inte direkt skrämd av den förutom i slutet när man fick se hennes hemska ansikte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Den var väl ganska bra men int den bästa skräckfilman jag har sett. Man blev inte direkt skrämd av den förutom i slutet när man fick se hennes hemska ansikte Hehe det var skrämmande :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.