ShitBreakSean Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Hittade en gamal PCG tidning från 2002 igår och läste igenom den. Särskilt två spel fångade min uppmärksamhet, Warrior Kings och Heroes of Might and Magic IV, och jag bestämde mig för att ett av dessa spel ska jag innhandla. Båda två verkar hyffsat bra och roliga, men jag vet inte riktigt vilket av dem jag ska köpa. Är det någon som känner sig villig att övertyga mig om vilket av spelen jag ska köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Yay! PCG 4thewin! Brukar också läsa dom gamla tidningarna ;) Nu till din fråga: Jag kan inte så mycket om båda spelen, då jag bara har spelat Warrior Kings demot för flera år sedan, och Hereos spelade jag förut. Men jag skulle tro att Warrior Kings är mer action och Heroes är mer baserat på intensiv strategi. Båda är ju strategi spel, men Heroes lutar åt sidan där man får tänka lite mera, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Varför inte köpa Heroes of Might and Magic V istället? Men om du ska välja nått av dom, ta Heroes of Might and Magic IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Precis, PCG FTW! Det känns som om det blir HoM&M IV ändå, eller V kanske, jag är nog laggd lite mer åt det strategiska hållet. Tack för era ypperliga svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Heroes IV suger ärligen... Skaffa Heroes V det krossar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Kan också hålla med om att Heroes IV är den dåligaste spelet i hereos serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Hereoes 3 är helt klart bäst i serien och går helt enkelt inte att slå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.