atombomb 44 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) Jag är inge vidare på TS Hit And Run (PC)... Så jag kollade lite på min kompis när hon spelade (på ps2), och hon hade kommit till mammans värld. Jag frågade hur hon kunde vara så bra, så sade hon att man bara skippade uppdragen XD, men hon visade inte hur man gjorde :angry: . Så nu undrar jag: KAN MAN SKIPPA EN MISSION I THE SIMPSONS HIT AND RUN PÅ PC!? I så fall HUR? Tacksam för svar. //Atombomb 44 Redigerat 8 Juli 2006 av atombomb 44 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Jag har kommit till sista uppdraget på sista världen (Homer nr2) utan att fuska (nästan) ;) Men kolla på sidan... skandal !! det finns inget Hit & Run bland PC spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Här finns massor av fuskkoder: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/915346.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 När du kört en mission några gånger utan att klara den så kommer det upp en knapp där det står "SKIP MISSON". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 LOL! ÄR det sant? f*n va skönt, dock lite lätt isåfall att klara spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 men orka hoppa över uppdrag, roligare att köra dom själv!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 men orka hoppa över uppdrag, roligare att köra dom själv!! :angry: exakt! roligare att spela själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 hur svårt e de igenteligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg