Mighty Adam Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) igår var jag på game och tog en sån där tidning och i den stog det att man kan byta in sin ds och 3 spel + 1 kr mot en ds lite. ska jag byta eller inte? jag älskar min ds så mycket och vi har haft många underbara stunder tillsammans. vet inte om jag vill byta bort han eller spara pengar till en lite så ja har 2 otroligt coola spel maskiner. för pengar till wii önskar ja mig när ja fyller år så den behöver jag nog inte tänka på. :) Redigerat 8 Juli 2006 av Mighty Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 varför behöver du köpa ds lite? och bytra in 3 spel för den verkar dumt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Har du tre tråkiga spel så gör du det. Lite är sjukt fin och härlig x) Har det själv så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 tycker inte att du ska gö det man förlorar jue pengar på det FFS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Hmm, jag tycker inte att du ska byta ut den... Men kanske du kan göra det om du har 3 tråkiga spel som du alldrig spelar typ. DS Lite har mer batterier, snyggare och sånt där. Vann den i Kalle Anka 17 2006 xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Tycker som dem flesta här byt ut det om du har 3 spel du aldrig kör typ. Har också nintendo Ds lite och tycker att det är en hel del bättre än vanliga ds. Då återstår den sista frågan har du råd att betala 1 krona som det då skulle kosta? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Tycker som dem flesta här byt ut det om du har 3 spel du aldrig kör typ. Har också nintendo Ds lite och tycker att det är en hel del bättre än vanliga ds. Då återstår den sista frågan har du råd att betala 1 krona som det då skulle kosta? :) Jo, det förstås xD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Tycker som dem flesta här byt ut det om du har 3 spel du aldrig kör typ. Har också nintendo Ds lite och tycker att det är en hel del bättre än vanliga ds. Då återstår den sista frågan har du råd att betala 1 krona som det då skulle kosta? :) haha ja har f*n 6 ds spel [sålde några nyligen] och typ 400 spänn så jo jag har råd men jag vill inte byta bort min älsklings ds. lite e ful å liten å kantig oskön å hålla i. å ja vet inte ens om erbjudandet på game gäller. va där igår men ja orka ej fråga å så hade ja ej ds med mig å om ja hade de skulle ja inte byta. istället bytte ja bort wario touched + 2 gba spel + 150 kr mot mario kart ds å de äger allt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 DS lite är väl inte fult? Och jag tycker det är skönare att hålla i för det väger så lite + att det har sköna knappar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 du ska byta om du har 3 spel som du värkligen inte spelar, men på grund av din relation med din DS tycker jag inte att du ska byta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg