Hoppa till innehåll

Nintendo Ds Eller Ds Lite?


Rekommendera inlägg

igår var jag på game och tog en sån där tidning och i den stog det att man kan byta in sin ds och 3 spel + 1 kr mot en ds lite. ska jag byta eller inte?

 

jag älskar min ds så mycket och vi har haft många underbara stunder tillsammans. vet inte om jag vill byta bort han eller spara pengar till en lite så ja har 2 otroligt coola spel maskiner. för pengar till wii önskar ja mig när ja fyller år så den behöver jag nog inte tänka på. :)

post-30967-1152375556_thumb.jpg

Redigerat av Mighty Adam
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker som dem flesta här byt ut det om du har 3 spel du aldrig kör typ.

 

Har också nintendo Ds lite och tycker att det är en hel del bättre än vanliga ds.

 

Då återstår den sista frågan har du råd att betala 1 krona som det då skulle kosta? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker som dem flesta här byt ut det om du har 3 spel du aldrig kör typ.

 

Har också nintendo Ds lite och tycker att det är en hel del bättre än vanliga ds.

 

Då återstår den sista frågan har du råd att betala 1 krona som det då skulle kosta?  :)

 

Jo, det förstås xD.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker som dem flesta här byt ut det om du har 3 spel du aldrig kör typ.

 

Har också nintendo Ds lite och tycker att det är en hel del bättre än vanliga ds.

 

Då återstår den sista frågan har du råd att betala 1 krona som det då skulle kosta?  :)

 

haha ja har f*n 6 ds spel [sålde några nyligen] och typ 400 spänn så jo jag har råd men jag vill inte byta bort min älsklings ds. lite e ful å liten å kantig oskön å hålla i. å ja vet inte ens om erbjudandet på game gäller. va där igår men ja orka ej fråga å så hade ja ej ds med mig å om ja hade de skulle ja inte byta. istället bytte ja bort wario touched + 2 gba spel + 150 kr mot mario kart ds å de äger allt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...