Axypol Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag räddade min mamma ut från cellen. Då möter jag jack of blades som pratar på om massa konstiga saker. Sen står jag utan kläder eller vapen i en cell. Hur kommer jag ut!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable1Fan Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Du ska prata med killen i nästa cell och då kommer vakterna och hämta dig sedan ska du ha en spring tävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Du ska prata med killen i nästa cell och då kommer vakterna och hämta dig sedan ska du ha en spring tävling! När du har sprungit så kommer du in i the wardens kontor då ska du smygga förbi honom till en lapp som glänser där står koden till dagböckerna som ligger på ett bord ungefär där du startar om du blir upptäckt när du har läst koden så behöver du inte gå dit igen du kommer att välja fel dagbok första gången men nästa gång så är de rätt om du vinner racet (när du är i the wardens konntor så kommer det att vara en ansiktstatuering i bokhyllan några meter framför dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.