Dolphin Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Hej! När jag inte får en nyhet eller något annat godkänt så vill jag gärna veta varför den inte blir godkänt så jag blir lite smått irriterad när det inte skrivs någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Det tog ungefär en månad innan min guide blev ändrad, och ungefär 3 veckor innan mitt fusk blev godkänt...Blev också smått irriterad. Moderatorer kan dock godkänna fusk och sånt, men bara Admin kan godkänna ändrade fusk och guider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Vi kan tyvärr inte själva skriva en anledning. Vi har bara ett x antal alternativ att välja bland när vi ska välja anledning - och ibland faller ens tips inte innom ramarna för de alternativen, men kan ändå inte godkännas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Okey, så det finns alltså bara ett par begränsade alternativ. På grannsidan så kan man faktiskt skriva en egen anledning så att det borde fixas här också. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Det kommer nog, i sinom tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Ja, det skulle vara uppskattat om han tillförde en sån funktion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag tycker självklart detta var en bra idée. Man borde också kunna se vem som har godkänt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Nej man borde inte kunna se vem som har godkänt/icke godkänt det, moderatorerna skulle bara få en massa arga brev från personerna som inte fick sina fusk/recensioner/nyheter godkända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 jag hoppas min nyhet kommer in för att den skulle nog många läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Nej man borde inte kunna se vem som har godkänt/icke godkänt det, moderatorerna skulle bara få en massa arga brev från personerna som inte fick sina fusk/recensioner/nyheter godkända. Isåfall kan väl moderatorerna bara ge den personen en varning om det bryter mot en regel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Nej man borde inte kunna se vem som har godkänt/icke godkänt det, moderatorerna skulle bara få en massa arga brev från personerna som inte fick sina fusk/recensioner/nyheter godkända. Det har du i och för sig rätt i, men i så fall måste det skrivas en ny regel. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) Ja, men PM'et kanske innehåller personliga påhopp eller några andra otrevligheter som bryter mot reglerna. Men visst, en ny regel borde vara bra - OM nu den här idén går igenom, alltså. Redigerat 10 Juli 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.