AntiVirus Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Tss.. Alla får blå kudde, fläckt. Det är ingen kraft eller karft eller vad du menar :P Det är habbo personalen som ger dig ett tack för du spelar habbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simonekis Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 :student: Ibland får man möbler av den osynliga commiteén om man är HC och ibland får man om man har varit inloggad mycket på habbo elr nått. Men ibland är det för att man är Hc. TE.X fläkten fick man om man var eller hadde varit HC. Fattar ni nu! :student: :student: :student: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
busa Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 jag fick 3 kuddar och 2 fläktar. när jag var hc 75 dagar fick jag mer saker än de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickleo9 Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 (redigerat) Noobs svenska habbo suger vill ni scripta lite gå in här sen på download www.acaclient. t k + ni e noobs man får kudden om man har varit medlem över 8 månader :P :P Redigerat 21 November 2006 av nickleo9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Okej =).. men ingen som fått en helt svart matta med en habbo logga på? När jag spelade för lääänge sen. Ses =) (fått båda) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Okej =).. men ingen som fått en helt svart matta med en habbo logga på? När jag spelade för lääänge sen. Ses =) (fått båda) Tyvärr, det är omöjligt att få det du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickleo9 Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) noob du kan inte veta Helgon Redigerat 3 December 2006 av nickleo9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Den osynliga kommiten = Habbo staffen -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 noob du kan inte veta Helgon Vad är det jag inte kan veta? Att en 9årig pojke går och kallar mig noob gör ju inte att jag tar åt mig precis, ahaahahahahah. Du hade väl lärt dig ett nytt ord och ville kolla om folk reagerade på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 helgon du är väldigt jobbig inget du skriver är snällt så du kanske skulle ändra attityd och du själv då du är ju ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Osynliga kommitén är väl ett simpelt sätt att få barn att fortsätta lira habbo. Staffen är därför lite snälla och delar ut lite möbler till folk. helgon du är väldigt jobbig inget du skriver är snällt så du kanske skulle ändra attityd och du själv då du är ju ett Ett, ett? Jag startar upp bråk när någon annan börjar, jag går själv aldrig och kallar någon n00b utan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickleo9 Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 noob du kan inte veta Helgon jag e ej 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.