maaakus Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 jag har varken fått något av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 B) jag har varit med om det njag var i ens rum då stog det en fläkt och en kudde där jag läste och det stog att vi ser dig men jag brydde mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 ja fick både kudde å fläckt :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nanana123 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 assåå nooooooobs man brukar få presenter av habbo ´å d där om vi ser dig! d e bara nått töntigt skämt från habbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 jag fick bara en sittkudde ingen fläkt och det stod inget på packetet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickleo9 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 jag fick bara en sittkudde ingen fläkt och det stod inget på packetet :( Svar: :meddum: alla som har varit medlemar på habbo i minst 8 månader fick de :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Konstigt Fick också brev där ifrån. Stog att jag var den mest lojala habbo spelaren :P Fick en blå sitt kudde som var jätte sälsynt sa dom. Aa, precis stog det i ett brev jag fick sen fick jag en blå kudde! MEN efter typ 2 veckor fick jag en blå fläkt. han inte läsa vad som stod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) konstigt. Jag har inte fått nånting och jag har typ varit medlem i 1år snart. Min lillasyrra fick en blå sittkudde. det stod att hon fick den för att hon hade varit så snäll. Och min mammas kusin fick en blå fläckt eftersom han hade varit medlem i 1 och ett halft år typ. Och jag fick hans fläckt eftersom att han skulle sluta! :cool: Redigerat 18 Oktober 2006 av Poké Brendan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Lol jag har iaf inte fått nåt... Kan nån skicka en scrn? :D Ne det är inte därför du får en blå kudde och en osynlig fläkt. Alla får typ det, jag också, på mina två killar. Det var min lillebror som upptäckte, jag tycker själv Habbo är löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 JAg har osså fått det (en blå kudde) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 lås tråden snälla, han har redan fått svar på sin lilla 3 årings fråga o folk kommer bumpa denna tråd så att dom får mer inlägg o därmed fuskamynt ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheatsaregood Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 fick oxå de men bara fläkt :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.