Simpsons Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Skrivet 9 Juli 2006 Det ser ut som en svart smal insekt har tagit sig in i min skärm :blink: han kryper runt hela tiden i skärmen :o är detta verkligen en insekt? eller vad kan det vara?
Razec Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Skrivet 9 Juli 2006 Jag vet inte om det är en insekt eftersom jag inte ser den.Hur ser den ut då?
Dretskit Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Skrivet 9 Juli 2006 :huh: Låter ganska konstigt. Är du säker på att du inte har rökt på något?
Simpsons Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2006 hehe, nej den är inne i skärmen, jag vet det låter konstigt :S men det är sant :blink:
ajar Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Skrivet 9 Juli 2006 Har aldrig hänt mig, däremot så kröp det än gång in en tvestjärt mellan tangenterna. Som tur var kröp den upp igen.
Aegzor Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Skrivet 9 Juli 2006 Mycket underligt... Är det en LCD, eller vanlig skärm ? Om det är en vanlig så kan du väl bara ta och skruva loss "skalet" från skärmen och plocka ut insekten ?
ThePunisher Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Skrivet 9 Juli 2006 lol, hur har den kommit in dit? ^^ skicka in en bild..
Simpsons Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2006 Det är en LCD, jag skulle printa nu, men den fastnade inte :blink: det måste va något virus eller... så är det en insekt!
Razec Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Skrivet 9 Juli 2006 Det är en LCD, jag skulle printa nu, men den fastnade inte :blink: det måste va något virus eller... så är det en insekt! Den kommer väl inte med om man printar för insekten är väl inte på internet eller på skrivbordet <_<
Dretskit Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Skrivet 9 Juli 2006 Hur f*n kan en insekt överleva inuti en skärm om det verkligen är det kan man ju undra
Rekommendera inlägg