Simpsons Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Det ser ut som en svart smal insekt har tagit sig in i min skärm :blink: han kryper runt hela tiden i skärmen :o är detta verkligen en insekt? eller vad kan det vara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag vet inte om det är en insekt eftersom jag inte ser den.Hur ser den ut då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 :huh: Låter ganska konstigt. Är du säker på att du inte har rökt på något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 hehe, nej den är inne i skärmen, jag vet det låter konstigt :S men det är sant :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Har aldrig hänt mig, däremot så kröp det än gång in en tvestjärt mellan tangenterna. Som tur var kröp den upp igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Mycket underligt... Är det en LCD, eller vanlig skärm ? Om det är en vanlig så kan du väl bara ta och skruva loss "skalet" från skärmen och plocka ut insekten ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 lol, hur har den kommit in dit? ^^ skicka in en bild.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Det är en LCD, jag skulle printa nu, men den fastnade inte :blink: det måste va något virus eller... så är det en insekt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 ta kort med vanlig kamera annars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Det är en LCD, jag skulle printa nu, men den fastnade inte :blink: det måste va något virus eller... så är det en insekt! Den kommer väl inte med om man printar för insekten är väl inte på internet eller på skrivbordet <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 döda pixlar, mannen. pixlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Hur f*n kan en insekt överleva inuti en skärm om det verkligen är det kan man ju undra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg