neVah Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 LOL hahaha enda alternativet e la att forst virusscanna och sedan skruva loss glaset o kolla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) Hahaha,är det inte bara att ta kort med en cam och visa!!! :D ***Och var står din dator källan/vinden :D :D :D Redigerat 10 Juli 2006 av #92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Insekt i en skärm? du drömmer??? Annars så ta ett kort eller filma och visa. eller så lämnar du in skärmen på företaget du fick skärmen i från så får dom kolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 döda pixlar, mannen. pixlar. Och hur ofta har du sett döda pixlar röra på sig?? det finns typ inte. Nice insekt det där, men jag förstår honom. Jag skulle också vilja bosätta mig i en LCD skärm, så nära datan man kan komma. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 hehe, ja han verkar ha dött nu iaf :P han ligger stilla på samma ställe... och jag har virus sökt, och det var inget sånt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 haha :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Hmm hade samma problem när en kopparorm smet in i min lcdskärm. Var fett störande, halva msnbilder osv... Jag kan garantera dig att det inte är en insekt som har smitit in där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Hmm hade samma problem när en kopparorm smet in i min lcdskärm. Var fett störande, halva msnbilder osv... Jag kan garantera dig att det inte är en insekt som har smitit in där. Kopparorm det lät overkligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 nej, jag tror faktiskt inte heller att det är en insekt :P men liksom, döda pixlar kan väl inte krypa runt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 nej, jag tror faktiskt inte heller att det är en insekt :P men liksom, döda pixlar kan väl inte krypa runt? Nee :D jag tror inte det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Som sagt du har virus. Det är en WORM. Skaffa bättre antivirus program :P Ne, men allvarligt. Hur kan en larv eller vad du nu skrev att det skulle vara kunna komma in i skärmen? Du borde ju kunna se om det är en riktig larv eller inte. Om vi nu säger att det inte är det. Man kan väll göra virus som generar ett svart streck som rör sig som en larv över skärmen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 jag har sökt både med ad-aware och avg å det har inte visat något. men den är liksom 3 mm lång, och en halv mm bred. Men det finns en slags insekter som ser ut så, det var därför jag trodde det var det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg