Dream Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Har stänk cola eller nåt på skärmen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Har stänk cola eller nåt på skärmen? Nepp inget sånt Det har nu kommit in en till!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Finns det något sätt att få bort dom? Jag har också insekter i skärmen, en LCD skärm och har haft det i ca: 2 veckor. Har prövat att döda dom, men det går inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 MEN VAFAN!!!! *STÄNG AV SKÄRMEN *SÄTT EN LAMPA SÅ ATT DEN LYSER SNETT PÅ KRYPET *GÅ IVÄG OCH KOM INTE TILLBAKA PÅ NÅGRA TIMMAR *STARTA SKÄRMEN OCH SE OM DEN ÄR BORTA *OM INTE REPETERA! Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 :lol: jag sitter här hemma och garvar ihjäl mig hur f*n kan en larv komma in i skörmen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (redigerat) Det ser ut som en svart smal insekt har tagit sig in i min skärm :blink: han kryper runt hela tiden i skärmen :o är detta verkligen en insekt? eller vad kan det vara? Hänt liknande för en jag känner Redigerat 22 Juli 2006 av Venomblade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Testa att *stäng av skärmen (Notera var "larven" är) *Ta en lampa *Kolla om "Larven" är kvar Annars är det ett virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Testa att *stäng av skärmen (Notera var "larven" är) *Ta en lampa *Kolla om "Larven" är kvar Annars är det ett virus Vi har redan kommit fram till att det är en insekt, och de tipsen har folk redan postat i denna tråd.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 *GARVAR* kan du inte ta en bild av skärmen snälla. jag vill see :D ha ha ha ha. så j*vla kult asså. måste se den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 *GARVAR* kan du inte ta en bild av skärmen snälla. jag vill see :D ha ha ha ha. så j*vla kult asså. måste se den! http://www.moddning.com/millimeterdjur.jpg Där ser du en bild från en på sweclockers som har samma problem :P http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...threadid=321080 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) ehm Slasktratt, Döda pixlar är ju röda? Redigerat 27 Juli 2006 av FragMention Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 är kryper så litet? det du kan göra är ju att vänta tills det dör. det kan ju inte leva allt för länge i en skärm :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg