Pandora Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Hej jag är Manga älskare har läst Dragonball Z one peace Yu-gi-oh vilka är dina fabbos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frogren Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 mina favorit mangor är Naruto och shaman king. Läs "shonen jump" //Frogren\\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag är inte det minsta intresserad av Manga, det lockar mig faktiskt inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 jag har läst några Dragonball och vilöl ha fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Tja, håller på att läsa Dragon ball just nu, ligger på nummer 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Hentai ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 _/ w0rd Men mina favoriter är nog... Rurouni Kenshin Berserk Blade of the Immortal Brothers Naruto mja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 One Piece :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Började läsa DB först innan jag blev mer intresserad av Manga. Sedan har det vart Slayers, .hack// One Piece, Love Hina, Inuyasha med flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Har Naruto kommit ut än? Det skulle typ komma snart, eller hur? O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Naruto 1 finns nog på svenska nu... Men min favorit är Neon Genesis Evangelion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Jag är inte det minsta intresserad av Manga, det lockar mig faktiskt inte alls. Öhh, är det inte ganska onödigt att skriva här då? Själv gillar jag Dragonball Z bäst. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.