Aegzor Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Är det någon som har hört låten om Boten Anna med Basshunter ? Om så: Vad tycker ni om den? Jag gillar egentligen inte sån musik, men just Boten Anna är rätt okej, faktist... Ps. Jag kunde faktist inte hitta nån liknande tråd. Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Okejj ja blir så trött på alla som tror att den e värsta nya bara för att den har kommit på radio nu!Jag lyssnade aset ur den redan i höstas, ne tacka vetjag riktig Trance å AssHunter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag hatar sån musik, och för det andra så heter det inte "Bott" som han uttalar det, eller "Bot" som en annan sa, det heter "Bått". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 lyssna på AssHunter(Perrra)-Det heter faktiskt B O T finns på Asshunter, de e ingen nya musik de där ska all veta!! Å ja känner typ han som har gjort omslaget till Boten Anna Singeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Tycker den låten är dålig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frogren Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 man har ju hört den typ varje dag i en månad snart = F*n va läss ja e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Bra disco låt, förövrigt uttjatat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 inte så bra..-.-' men den har man ju hört asmycket så e den från 2004 tror jag dt var.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag hatar sån musik, och för det andra så heter det inte "Bott" som han uttalar det, eller "Bot" som en annan sa, det heter "Bått". Det är en bot. Inte bott eller båt eller bått. Låten är en ren och skär mIRC-nörds-låt. Varenda datornörd som lyssnar på texten fattar att han snackar om en bot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Har hört den omtalade låten Boten Anna, den var en besvikelse. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Boten Anna <--- Boten Anna - musik-videon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) Boten Anna <--- Boten Anna - musik-videon.. Min storebrors kompis är med på den videon för den är inspelad i staden där jag bor. =) Redigerat 10 Juli 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.