yoZhi Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 shattered hand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 lvl 60 tauren shaman på eonar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Min main ...LVL12..."minidwarf" Ras:Dwarf ...alliance...Hunter(med pet) server:alonsus.... yaheee :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Server: Draenor Namn: Kromgol Lvl: 51 Klass: Rogue Faction: Alliance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Shadowmoon Lucaas, 60 paladin Ska använda paid character transfer och flytta till bloodfeather snart :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Shadowmoon Lucaas, 60 paladin Ska använda paid character transfer och flytta till bloodfeather snart :> Jag har kört med dig på Crossrealm en gång. Vi båda hade jätte många Killingblows :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 level 10 gnome mage på Vashj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Hej, jag spelar på agamaggan och det är en PvP server, och vill gärna göra en alli så nån server som det är många inne i hela tiden?både nybörgaren och elit .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Vill du ha en server många är inne på? Då ska du välja servrar som: Skullcrusher*Stavning* (LAGG BOMB OBS!) Shattered Hand Stormreaver (Jag kör på den) Al'Akir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 är det ingen som spelar på Bloodhoof? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Jag kör en lv34 nightelf druid på scarsheld legion(stavning) namn grangli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg