kodram Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 ska jag köpa F.E.A.R, vad tycker ni om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag har dock bara spelat DEMO, och det verkar väldigt kul... Jag tror det finns DEMO på www.megagames.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 tack tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag spelar f.e.a.r. och det är skit bra men ibland är det läskigt när spök barnet kommer fram men det är bra KÖP DET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Köp det, det är riktigt läskigt men grymt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 ska bli :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 ska bli :cool: Mmm,bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Det beror ju på vad du tycker om för spel... Gillar du FPS, javisst, köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 köp det ej det är redigt dött enligt mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Är du ett stort f*n av japanska spökflickor, blod och mycket skjutande så köp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 inann du köper det ladda ner demot o se om din data klarar av det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 inann du köper det ladda ner demot o se om din data klarar av det :) NOOO, det ska du inte göra det kan vara fel på demot!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.