Zelda_08 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 HejHej. :D . Jag har kommit till "fjärde" huset. Och på Goal står det att jag ska Try and "Score" whit a Party Geust? Fattar nada hjälp mej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 du ska antagligen "Få till det med någon av dina partygäster" asså du ska typ flörta med han/hon och antagligen Kyssa henne...jag vet inte...men det är så jag skulle uppfatta det...själv ligger jag bara i det första huset eftersom jag aldrig orkar spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 du ska antagligen "Få till det med någon av dina partygäster" asså du ska typ flörta med han/hon och antagligen Kyssa henne...jag vet inte...men det är så jag skulle uppfatta det...själv ligger jag bara i det första huset eftersom jag aldrig orkar spela Ja exakt såå!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Hmm, har aldrig spelat det. Men det verkar inte så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Är sims bra egentligen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 2:an är det...kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 the sims är bara ball på dator inte på gamecube(block ätare är SSSSIIIIMMMMMMSSSSSSS) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg