saltnisse Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 hej, alla snackar så mycket om footboll! men när man tänker efter så är det en väldigt gammal sport! varför kan man inte hitta på nån ny sport som man kan spela istället för fotboll? något förslag? har ej kommit på något ännu! alla tips är välkommna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Det snackas mycket om fotboll för att det är kul!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saltnisse Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Det snackas mycket om fotboll för att det är kul!!!! visst kanske folk tycker det? men efter alla år så måste det bli tjatigt en gammal ide: 2 lag dom ska försöka göra mål i de andra lagets mål- gammalt och okomplicerat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRskalman Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 fotboll är en jätte bra sport jag fattar inte hur du inte kan gilla den?!fotboll är världens största sport och jag hopaps att den ska vara det hela tiden! plus att den mest populära sporten i sverige också ;) förresten ge mig en komplicerad sport......... vad ska man göra på en sport?!sport e ju mer för att motion och inte för att det ska vara komplicerat:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saltnisse Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 fotboll är en jätte bra sport jag fattar inte hur du inte kan gilla den?!fotboll är världens största sport och jag hopaps att den ska vara det hela tiden! plus att den mest populära sporten i sverige också ;) förresten ge mig en komplicerad sport......... vad ska man göra på en sport?!sport e ju mer för att motion och inte för att det ska vara komplicerat:( is-hockey coh racing är 2 roliga sporter! men fotboll blir lite lång tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 FOTBOLL ÄGER ALLA SPORTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 #92: Och du anklagar andra för att spamma. BackToTopic: Tycker att Fotboll och ishockey är två väldigt roliga sporter men det verkar inte finnas många här som tycker om hockey. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saltnisse Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 #92: Och du anklagar andra för att spamma. BackToTopic: Tycker att Fotboll och ishockey är två väldigt roliga sporter men det verkar inte finnas många här som tycker om hockey. :/ fotboll är ett för enkelt och gammalt recept! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Fotboll är roligt. Den roligaste sporten. Jag älskar den. Jag älskar att få uppleva känslan när jag slår in ett skott i luften. Fotboll= det är livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Det pratas mycket om fotboll eftersom de precis var världsmästerskap i det, och VM i fotboll är världen största fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) saltnisse: Jag ska säga dig att ishockey är minst lika gammalt. Det fanns redan på 1860-talet, men eftersom fotboll är världens snabbast växande sport så börjar flewr och fler länder visa intresse för det som i Sydkorea och Japan efter VM 2002 där fotboll nu är jättepopulärt. Redigerat 10 Juli 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saltnisse Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Det pratas mycket om fotboll eftersom de precis var världsmästerskap i det, och VM i fotboll är världen största fest. lagom att VM tog SLUT nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.