Kingdom Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 målvakt är väldigt kul nog bland det roligaste i fotboll enligt mig men jag satsar mer på mitt fältare,och jag får inte så mål vakt ( vi har inte bestämda än ) för våra tränare dom har själv varit fotbolls proffs och då är dom taggade och toppar ganska mycket och jag är en av dom bästa i laget så dom sätter mig alltid på top eller mittfältare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 men och? han frågade hur han skulle göra för att bli en bra målvakt?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 justet xD jag glömde av fråga med jag skrev xD dom 2 första åren jag börja i fotboll så bruka jag vara målvakt tänk på: var alltid först på bollen om det är straff läs h@ns ögon så du vet var han skuter :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 som kingdom sa håll koll på deras blick,för att där dom siktar där skjuter dom oftast.lol,men jag vet inte jag spelar bara mittfältare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Träna dina reflexer, bollkontroll, kasta dig långt, och kunna se var spelaren kommer skjuta genom att koncentrera dig på hans fötter-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Träna mycket på att ta andras frilägen , säg åt någon kompis att springa mot dig och sen släng dig och ta bollen. Sen träna också på att kunna greppa hårda skott, spänst, och skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 justet xD jag glömde av fråga med jag skrev xD dom 2 första åren jag börja i fotboll så bruka jag vara målvakt tänk på: var alltid först på bollen om det är straff läs h@ns ögon så du vet var han skuter :rolleyes: Ja, det är just därför jag tittar åt ett håll och skjuter i åt det andra. Därför är det bättre att chansa, 50/50 chans att du gissar rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Inte riktigt 50/50 , för du vet ju inte om han siktar upp i krysset, eller lågt i hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.