zeldahero Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 E de nån av er som har ragnarök på servern euphRO isåfall va heter ni o vilken level? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Vilket spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 fattar inte ens vad du snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Han snackar om Ragnarok Online. Det är ett Online/MMORPG. euphRO är en privat gratis server som man kan spela på, dom riktiga Ragnarok Online servrarna kostar i månaden, som WoW gör. www.gamesites200.com Onödigt att skapa denna tråd, nu kommer vissa bara tjata på hur man spelar spelet gratis osv. Förresten så är privata servrar olagliga. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 har aldrig hört talas om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Det är mycket känt i Asien. Det är ett blandat 3D/2D spel, gubbarna i 2D och miljön i 3D. Ett mycket kul spel. http://www.ragnarokonline.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 tutut Flyttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Nej jag har det inte!!! :medieval: :medieval: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Nej jag har inte det, orkar inte med sådana där spel. *Gäspar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) vad handlar spelet om då e d typ som runescape?? Redigerat 18 Juli 2006 av kill for money Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Läs, askul spel i asbra grafik. Det kostar i månaden, men man kan köra graits också på private servers. http://blogg.datorpulsen.se/kat.asp?kat=grupp_gungnir Läs på den sidan kill for money ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magi man Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Spelet basera på en legend om gudarnas krig mycket intressant får många som tycker att historia är tråkigt så ska ni prova det spela på walffle ro och är i lv 187 med sniper och lv 141 med paladin förvånadvärt bra musik och bra bilder....älskar spelet jag tänkte dra upp en tråd om det men då skulle det inte vara kul att andra folk ser att jag faktiskt spela på en private server men jag har ju ett rätt gott samvete eftersom killen för den severn donera till GRAVITY skaparna...HÄLIGT SPEL!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.