MRskalman Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag undrar vem som va den bästa målvakten under VM de flesta jag känner tyckte det var buffon eller lehman.Om nåra av er har ett par tips så är ni välkomna.desstutom peter check ukrainas målvakt rädda många straffar tillsammans med lehamn. alla tips är välkomna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Petr Cech spelar Tjeckien <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jens Lehmann har varit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Enligt mig, så var det Buffon & Lehmann, då dem gjorde flera snygga räddningar som kan ha varit match avgörande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Ricardo, han blev hjälte mot England ännu en gång. Han äger på straffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag tycker att Italiens Gianluigi Buffon har varit bäst, han gjorde en strålande insats i finalen. Andreas Isaksson var också väldigt bra i matchen mot Tyskland. Hade något annan varit målvakt då hade vi säkert förlorat med betydligt högre siffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRskalman Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 buffon har varit bra .... den där nicken zidane gorde... den tror jag inte vilken målvakt som helst skulle ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 lehmann höll ju väldsklass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Buffon! Han var ju bland dem som skulle få guldbollen. Han gjorde många fina räddningar mot Tyskland och räddningen från Zidane var ascool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Varför hade inte Tyskland Lehmann i mål i finalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Varför hade inte Tyskland Lehmann i mål i finalen? Hade de gått till finalen, matchen om guldet då hade Lehmann stått kvar i målet på grund av hans insatser i de andra matcherna. Men nu gick inte Tyskland till final, utan till bronsfinal. Därför satt Jens Lehman på bänken och lät Oliver Kahn spela en sista landskamp. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Buffon var bäst i hela VM men Portugal's målvakt Ricardo var ju bäst på straffar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.