Razec Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Ripto det är svårt att se sånna saker när man födes några månader tidigare :lol: Men alla har väl sett den ändå eller :blink: dom brukar visa den på tv ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag tyckte det var Gianluigi buffon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Seriöst så blev jag väldigt imponerad av Andreas Isaksson.... Är inte så säker på namnet... Men våran målvakt sista matchen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Gianluigi Buffon är enligt mig den bästa målvakten i Europa för nuvarande, samt att han presterade bäst av målvakterna under VM. Andreas Isaksson spelade en kanonmatch mot Tyskland då det hela felet var försvaret och Isaksson gjorde ett par kanonräddningar, då det annars kunde ha slutat 5-0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Jag tyckte Ricardo i Portugal var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Buffon var ju bra som alltid, Ricardo var bra också, också spelar han ju i Portugal också xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.