Hedman Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Är Shadow the Hedgehog och Sonic Riders roliga spel???? Vill veta har lust att köpa nya spel nu :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Ja, dom är rätt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 shadow the hedgedog är mycket bättre än sonic riders. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 bra då vet jag vad jag köpa först tack :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 nej nej nej! du ska inte köpa nått av dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Oj det här blev svårt alla har olika åsikter :unsure: mer inlägg plz! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Pröva med att läsa recensionerna om dom här spelen så får du se vilket som har mest i poäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Pröva med att läsa recensionerna om dom här spelen så får du se vilket som har mest i poäng. det funkar inte...spelen har fått 3 eller mindre i alla tidningar dom är riktigt kassa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 köp inget av dem men om du vill ha ett sonic spel så ta shadow spelet ;) håller med quazar sonic spel e offtast kassa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Är Shadow the Hedgehog och Sonic Riders roliga spel???? Vill veta har lust att köpa nya spel nu :gitarr: Köp inga av dom :P Sonic spel brukar suga ... Oftast korta o enkla.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shadow1 Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) Ta Shadow the Hedgehog det är roligare en sonic riders B) Redigerat 27 Juli 2006 av shadow1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Du borde skaffa dig något helt annat då båda dessa spel (särskilt Sonic Riders) har blivit totalsågade av de flesta spelsidor. Om du ska ha några bra spel borde du skaffa t.ex. Tales of Symphonia, Paper Mario:TTYD, Baten Kaitos, Fire Emblem, Super Smash Brothers: Melee. Men det beror ju också helt på din spelsmak då du kanske är mer intresserad av sport & bilspel vilket jag inte intresserar mig alls av. Kolla upp dessa exempel iallafall om du inte har dem redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg