Ravenger Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 alltså, jag kanske inte HATAR dom men man brukar typ alltid få vänta till kl 12 när en patch kommer!! hatar det!! ibland är det bra patch som gynnar sig själv men ibland är dom helt onödiga och så blir datorn full. Nu får jag sitta o vänta några timmar... booring <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Det finns faktiskt andra saker att göra, ut å spela fotboll eller nåt :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BaseThown Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jepp patcher brukar väll inte ta så lång tid och tanka ner ? iaf inte för mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 det är ju faktist runt 300 mb och maxfarten är runt 270 kb/s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 så du ghorde en tråd bara för du inte gillar onsdagar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Det finns faktiskt andra saker att göra, ut å spela fotboll eller nåt :/ min boll är borta <_< ska köpa en ny :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 skrubbla ihop en tidning då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 (redigerat) wow e ju inte allt spela lite cs sålenge :P Redigerat 13 Juli 2006 av nesse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 wow e ju inte allt spela lite cs sålenge :P cs suger... (Min kommentar, ta det inte personligt..) Och jag har bara WoW och SWG! (SWG kostar 150kr i månaden och jag kör WoW istället nu) NEj nu hände det igen :S fast den här patchen gillar jag. Linked Battlegrounds!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Den här tråden är väll lite onödig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jo kanske det. Men jag tror han vill säga sin åsikt bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 ett tips tills det blir klart kolla på wow filmer på tlx www.youtube.com eller www.video.google.com laddar snabbt och bra där :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg